Cum a fost la Digital Divas
Saptamana aceasta am participat la Digital Divas, ca blogger ambasador al evenimentului. Mi-ar fi placut sa am o zi light si sa cobor din caleasca in conduri direct in fata Palatului Bragadiru, dar cum a picat in mijlocul saptamanii, da-i cu dive, da-i cu mailuri si cu telefoane si multumeste-i cui a inventat smartphone-ul.
Tema evenimentului a fost „The Influencer’s Dilemma”, iar printre speakeri s-au numarat: Matei Dima (BRomania), Lorena Buhnici (Cavaleria), Cristina Lupu si Josephine Ciel (LikeOne), Valentin Suciu (Jazz), Marta Usurelu (BizMagazine), Robert Katai (Bannersnack) si Laurentiu Dumitrescu (DigitalStar).
Mi-a placut Matei Dima, care a vorbit despre inceputurile lui in video content, atat in Romania, cat si in State, iar fotografiile „din tinerete” au fost geniale.
Marta Usurelu a avut o prezentare foarte interesanta si extrem de aplicata, pe cele trei categorii implicate in „ecuatie”: bloggeri, agentii si companii. Cum ar trebui sa se prezinte bloggeri, ce ar trebui sa stie companiile despre ce-si doresc din campanie, sa-si cunoasca concurentii, etc.
Laurentiu Dumitrescu a vorbit despre branduri si bloggeri si despre tendinta actuala in care oamenii nu mai au incredere in publicitate, ci mai degraba in oameni pe care nu-i cunosc (de exemplu, site-ul unei agentii de turism versus tripadvisor).
Lorena Buhnici m-a frapat prin modestia de care da dovada, desi este un om cu foarte multa experienta in presa.
Idei si tendinte in zona de influencing din online – este ceea ce a promis Evensys cu Digital Divas, „The Influencer’s Dilemma” si exact acest lucru a si livrat.